SCORRANO, Paola
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.096
AS - Asia 2.781
NA - Nord America 2.731
SA - Sud America 549
AF - Africa 80
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 11.251
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.622
IT - Italia 2.118
SG - Singapore 1.186
IE - Irlanda 1.169
RU - Federazione Russa 654
CN - Cina 559
BR - Brasile 453
HK - Hong Kong 393
SE - Svezia 311
UA - Ucraina 228
VN - Vietnam 218
IN - India 174
DE - Germania 142
FI - Finlandia 111
GB - Regno Unito 92
CA - Canada 60
KR - Corea 59
JP - Giappone 57
PL - Polonia 53
FR - Francia 52
AR - Argentina 44
NO - Norvegia 41
MX - Messico 35
ZA - Sudafrica 33
ES - Italia 31
NL - Olanda 29
BD - Bangladesh 27
ID - Indonesia 27
SN - Senegal 25
BE - Belgio 22
LT - Lituania 18
EC - Ecuador 17
SA - Arabia Saudita 15
TR - Turchia 13
IQ - Iraq 12
CO - Colombia 11
AT - Austria 9
AE - Emirati Arabi Uniti 8
UZ - Uzbekistan 7
NZ - Nuova Zelanda 6
DZ - Algeria 5
AL - Albania 4
AU - Australia 4
CL - Cile 4
EG - Egitto 4
EU - Europa 4
PE - Perù 4
PK - Pakistan 4
VE - Venezuela 4
AZ - Azerbaigian 3
GY - Guiana 3
HN - Honduras 3
JM - Giamaica 3
KE - Kenya 3
MA - Marocco 3
MY - Malesia 3
PT - Portogallo 3
PY - Paraguay 3
TN - Tunisia 3
UY - Uruguay 3
BH - Bahrain 2
BY - Bielorussia 2
CR - Costa Rica 2
CZ - Repubblica Ceca 2
KW - Kuwait 2
NG - Nigeria 2
NP - Nepal 2
PH - Filippine 2
SR - Suriname 2
SV - El Salvador 2
TT - Trinidad e Tobago 2
TW - Taiwan 2
TZ - Tanzania 2
BG - Bulgaria 1
BO - Bolivia 1
DK - Danimarca 1
DM - Dominica 1
DO - Repubblica Dominicana 1
IL - Israele 1
JO - Giordania 1
KZ - Kazakistan 1
LB - Libano 1
LU - Lussemburgo 1
OM - Oman 1
QA - Qatar 1
RS - Serbia 1
SM - San Marino 1
Totale 11.251
Città #
Lecce 1.278
Dublin 1.167
Singapore 429
Hong Kong 355
Chandler 239
Dallas 232
Ashburn 204
Beijing 173
Moscow 158
Jacksonville 138
Wayanad 128
Los Angeles 105
New York 81
Ho Chi Minh City 77
Princeton 72
Rome 71
Helsinki 55
Tokyo 55
São Paulo 54
Hanoi 52
Seoul 51
Des Moines 46
Denver 43
Bari 42
Boardman 42
Ann Arbor 41
Oslo 40
Warsaw 38
Central District 35
Naples 35
Munich 34
Milan 33
Brooklyn 30
Orem 29
Falkenstein 27
Kent 27
Lequile 27
Montreal 27
Collepasso 26
Dakar 25
Brussels 22
Ogden 22
Santa Clara 22
Stockholm 22
Bremen 21
Poplar 21
London 20
Palermo 20
Taranto 19
Wilmington 19
Chennai 18
Shanghai 18
Bologna 17
Columbus 16
Frankfurt am Main 16
Phoenix 16
The Dalles 16
Amsterdam 14
Atlanta 14
Boston 14
Florence 14
Houston 14
Belo Horizonte 13
Rio de Janeiro 13
Johannesburg 12
Manchester 12
Mumbai 12
Padova 12
Seattle 12
Toronto 12
Council Bluffs 11
Guayaquil 11
Haiphong 11
Querétaro 11
Dhaka 10
Pescara 10
Porto Alegre 10
Chicago 9
Jeddah 9
Mexico City 9
Salice Salentino 9
Bexley 8
Catania 8
Da Nang 8
Norwalk 8
Santa Marinella 8
Turin 8
West Jordan 8
Ankara 7
Biên Hòa 7
Bắc Giang 7
Charlotte 7
Curitiba 7
Latina 7
Marcallo Con Casone 7
Parma 7
Prato 7
Roubaix 7
San Francisco 7
Vienna 7
Totale 6.564
Nome #
Convergenza settoriale e diversificazione nei processi competitivi d’impresa. Analisi di un caso nel settore agroalimentare 277
Il ruolo del web 2.0 per lo sviluppo sostenibile e la competitività dei prodotti agroalimentari tipici 216
CORPORATE SOCIAL RESPONSABILITY AND TOURISM DEVELOPMENT: A MODEL FOR THE EVALUATION OF STAKEHOLDER ENGAGEMENT DISCLOSURE IN THE HOSPITALITY INDUSTRY 208
A novel view on knowledge sharing in the agri-food sector 205
Experiential marketing per il brand-land dei prodotti tipici: diventare marchio comunicando il territorio 192
A framework for analysing convergence between online brand identity and online brand image. The case of the British Museum 185
The image attributes of a destination: an analysis of the wine tourists’ perception 185
COMPETITIVITA', COLLABORAZIONE E VALORE NELLE NETWORK INDUSTRIES. UN'ANALISI NEL SETTORE DEI VIDEOGAME 183
Il ruolo dei social media nei processi di stakeholders engagement: prime evidenze dalle “controversial industries” europee 182
Wine tourism destination image on the web: a comparison between conveyed and perceived communication drivers 178
HOW TO BUILD A MOTIVATIONAL SYSTEM FOR SOCIAL INNOVATION THROUGH THE KNOWLEDGE SHARING? BEST PRACTICES FROM THE AGRIFOOD NETWORKS 178
An interpretative model for the Web image analysis: the case of a wine tourism destination 176
FAMILY VS NO FAMILY BUSINESS IN WINE IDENTITY COMMUNICATION 176
HOW ITALIAN AGRIFOOD PRODUCTS COMMUNICATE THEIR AUTHENTICITY? THE BRAND-LAND LINK INVESTIGATED ON THE WEB 175
ATTRIBUTES DRIVING THE WINE CHOICE PROCESS 174
Origin based agro-food products: how to communicate their experiential value online? 174
COMPOSIZIONE DEL CONSIGLIO DI AMMINISTRAZIONE E PIANIFICAZIONE FISCALE DELL’IMPRESA. UN FOCUS SULLA BORSA ITALIANA 172
Technological Tools Integration and Ontologies for Knowledge Extraction from Unstructured Sources: A Case of Study for Marketing in Agri-Food Sector 171
How Knowledge Sharing Culture Can Become a Facilitator of the Sustainable Development in the Agrifood Sector 169
Conditions and drivers of competition in a region: Some case histories of brand-land synergism 168
A conceptual model to develop data gathered from unstructured sources into marketing knowledge 164
COMMUNICATING LOCAL PRODUCTS ON THE WEB: A COMPARISON BETWEEN ITALIAN AND ENGLISH-LANGUAGE BLOGS" 163
THE VIRTUAL COMMUNITY’S MOTIVATIONAL SYSTEM TO ENGAGE FIRMS INTO SUSTAINABILITY STRATEGY. THE ITALIAN AGRIFOOD SECTOR 162
La “social communication” nel settore vinicolo: vini pugliesi vs vini globali 158
Il Negroamaro sul web: le parole del vino che narrano il territorio 156
Online Core Communication and Online Core Perception. Is There Convergence 155
WINE WEB VALUE: WEB MARKETING STRATEGIES FOR FAMILY BUSINESSES 154
Communities of practice and value co-creation: the motivational engagement system of the Italian consortia 154
E-wine: criticism and resources. A comparative analysis 153
Il marketing 2.0 nelle strategie delle imprese vinicole italiane 153
THE CONTRIBUTION OF WEB COMMUNICATION TO AGRI-FOOD SMES COMPETITIVENESS. A COMPARISON BETWEEN ITALIAN AND ENGLISH SPEAKING WEBSITES 152
Knowledge Gathering from Social Media to Improve Marketing in Agri-food Sector 150
Family businesses, corporate social responsibility, and websites: The strategies of Italian wine firms in talking to stakeholders 150
Determinanti di successo nelle network industries. Il caso dei videogame 148
La conoscenza del consumatore nell’era digitale 148
Creazione e misurazione del valore dei portali 146
Comunicazione e diffusione del prodotto nelle imprese di videogame 144
Image analysis e wine tourism destination: la prospettiva dell'enoturista 144
Marketing intelligence e competitività delle imprese. Un applicativo per il settore agroalimentare 144
Fundraising activities and digitalization: defining risk indicators for evaluating equity crowdfunding campaigns 144
Le relazioni sistemiche nella supply chain: la rilevanza strategica della logistica nell’attuale contesto competitivo 143
La comunicazione dei wine bloggers: autoctono vs globale 143
How technological innovations have reshaped the way people deal with religion? A Systematic literature review 139
Un modello interpretativo per i Sistemi Turisticidi Prodotto. Il caso del STP “Puglia Food&Wine 139
Wine web 2.0: digital communication and tourist netnography. Opportunities for new entrepreneurship 138
Disrupting for Good: Social Innovation Management and Technological Advancements 131
Communicate global-Consume local. Le produzioni agroalimentari tipiche nel web 130
Le risorse immateriali nell’immagine delle principali destinazioni enoturistiche internazionali 127
Web communication e Experiential concept store per i tipici dell’agroalimentare 126
Old, New and Third Wine Regions: a Consumer Perspective 125
Wine, family businesses and web: marketing strategies to compete effectively 125
The Online Role of Culinary Tourism for the Sustainable Development of Tourist Destinations: An International Cross-Country Analysis 123
Factors of success in network industries: the case of videogames 120
Unstructured Data Analysis for Marketing Decisions in Agri-food Sector 116
The roots of “volunteer” employees’ engagement: The silent role of intellectual capital in knowledge-sharing intentions 116
How does the accent impact on the radio advertising? The case of typical products 115
The relationship between unstructured information and marketing knowledge: an experiment in the US wine market 115
Wine web words: come i blogger comunicano i vini. Un confronto tra vino autoctono e vino internazionale. 114
La brand experience nelle strategie commerciali delle imprese vitivinicole 110
La Knowledge Sharing tra imprese e territorio per la creazione di uno sviluppo identitario sostenibile 109
Una ipotesi di turnaround nel piccolo dettaglio. Verso la definizione di un sistema vitale urbano 107
Il ruolo delle formule distrettuali per la competitività internazionale delle imprese agroalimentari italiane 105
La misurazione delle performance della social web communication nelle aggregazioni agroalimentari 105
The 2.0 marketing strategies for wine tourism destinations of excellence 104
Performance e soddisfazione dell’utente nel servizio di raccolta rifiuti. Un’analisi nella città di Gallipoli 102
Millennial generation preferences for rosé wine: An exploratory study of the Italian and French markets 101
Il settore dell’olio d’oliva 100
“Addressing entrepreneurial success through education: the case of Contamination Lab 2.0 at University of Salento” 99
Creating Value via the Circular Economy: Practices in the Tourism Sector 98
Online branding strategy for wine tourism competitiveness 98
The Strategy of Technology Licensing in Network Industries 97
Indagine conoscitiva sulle filiere agroalimentari pugliesi 96
Wine Tourism Development of the Territory: A Comparative Analysis of Destinations of Excellence 96
Le imprese Internet based 94
La competitività delle destinazioni turistiche sostenibili: driver di sviluppo ed esperienze di successo 92
Knowledge sharing between businesses and stakeholders for systemic and sustainable regional development. Insights in the agri-food sector 91
L’approccio al web 2.0 delle imprese vinicole pugliesi. Un’analisi empirica 89
Xerox Corporation: focalizzazione e comunicazione per il turnaround 88
Il marketing urbano come strumento per lo sviluppo commerciale 85
La gestione dei processi produttivi 85
“Corporate Venture Capitalists’ Ambidexterity: Mith or Truth?” 84
I predittori dello sviluppo sostenibile condiviso da imprese agroalimentari e territorio 56
I processi produttivi nell'era digitale 50
Bibliometric Exploration of Impression Management and Emerging Technologies in Business Communication 11
Totale 11.423
Categoria #
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Totale 48.239


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021428 0 0 0 0 0 89 26 80 44 101 11 77
2021/2022340 8 1 12 22 64 17 8 35 23 6 37 107
2022/20232.138 102 150 93 59 92 108 52 112 1.247 23 58 42
2023/20241.108 68 77 65 116 109 41 40 119 70 196 148 59
2024/20252.470 57 22 42 60 175 364 73 161 847 172 171 326
2025/20263.339 434 559 580 869 634 263 0 0 0 0 0 0
Totale 11.423