GUIDO, Gianluigi
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 15.882
NA - Nord America 5.409
AS - Asia 1.708
AF - Africa 126
OC - Oceania 16
SA - Sud America 16
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 23.160
Nazione #
IT - Italia 7.479
US - Stati Uniti d'America 5.373
IE - Irlanda 5.054
SE - Svezia 1.167
UA - Ucraina 948
SG - Singapore 631
CN - Cina 357
FI - Finlandia 326
NL - Olanda 284
IN - India 232
HK - Hong Kong 185
DE - Germania 177
GB - Regno Unito 105
SN - Senegal 101
FR - Francia 74
JP - Giappone 61
KR - Corea 55
BE - Belgio 48
TR - Turchia 45
RU - Federazione Russa 38
MY - Malesia 33
AT - Austria 23
TW - Taiwan 23
RO - Romania 21
MX - Messico 20
PL - Polonia 20
PH - Filippine 16
AU - Australia 15
ES - Italia 15
IR - Iran 15
CA - Canada 14
LT - Lituania 14
CZ - Repubblica Ceca 13
ID - Indonesia 12
HR - Croazia 10
EG - Egitto 9
PT - Portogallo 9
SA - Arabia Saudita 9
HU - Ungheria 8
LI - Liechtenstein 7
PK - Pakistan 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
BG - Bulgaria 6
BR - Brasile 5
CH - Svizzera 5
DZ - Algeria 5
GR - Grecia 5
IL - Israele 5
MC - Monaco 5
VN - Vietnam 5
DK - Danimarca 4
NO - Norvegia 4
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 4
EU - Europa 3
PE - Perù 3
RS - Serbia 3
TN - Tunisia 3
ZA - Sudafrica 3
AR - Argentina 2
BD - Bangladesh 2
ET - Etiopia 2
NG - Nigeria 2
QA - Qatar 2
VE - Venezuela 2
YE - Yemen 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
BJ - Benin 1
BO - Bolivia 1
CL - Cile 1
CO - Colombia 1
CY - Cipro 1
EE - Estonia 1
IM - Isola di Man 1
LB - Libano 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PA - Panama 1
PR - Porto Rico 1
PY - Paraguay 1
SM - San Marino 1
TH - Thailandia 1
Totale 23.160
Città #
Lecce 6.045
Dublin 5.027
Chandler 861
Jacksonville 625
Singapore 440
Princeton 358
Des Moines 222
Wayanad 197
West Jordan 140
Wilmington 132
Ogden 121
Rome 118
New York 109
Ann Arbor 106
Dakar 101
Central District 94
Dronten 86
Hong Kong 72
Los Angeles 71
Meppel 70
Ashburn 69
Bari 68
Milan 68
Helsinki 61
Boardman 57
Kent 55
Tokyo 49
Brussels 46
Brooklyn 44
Seoul 44
Bremen 38
Kocaeli 35
Jinan 33
Munich 32
Lequile 31
Taranto 26
Shenyang 24
Council Bluffs 22
Naples 22
Norwalk 22
Santa Clara 22
Hyderabad 21
London 20
Zhengzhou 18
Vienna 17
Amsterdam 16
Nanjing 16
Santa Marinella 16
Bologna 15
Rende 15
Tianjin 15
Lappeenranta 14
Beijing 13
Hebei 13
Houston 13
Altamura 12
Cadelbosco Di Sopra 12
Guangzhou 12
Hangzhou 12
Palermo 12
Timișoara 12
Central 11
Kuala Lumpur 11
Catania 10
Falls Church 10
Grafing 10
Ningbo 10
Dallas 9
Edinburgh 9
Florence 9
Frankfurt am Main 9
Jiaxing 9
Melendugno 9
Parma 9
Romagnano Sesia 9
Turin 9
Zagreb 9
Birmingham 8
Drasov 8
Lamezia Terme 8
Leverano 8
Paris 8
Redwood City 8
Sarno 8
Sheffield 8
Surbo 8
Taiyuan 8
Borås 7
Brescia 7
Brisbane 7
Changsha 7
Chicago 7
Massafra 7
Molfetta 7
Mountain View 7
Nanchang 7
Schaan 7
Tainan City 7
Wroclaw 7
Aradeo 6
Totale 16.479
Nome #
An Italian Version of the 10-item Big Five Inventory: An Application to Hedonic and Utilitarian Shopping Values 420
La soddisfazione del consumatore. La misura della customer satisfaction nelle esperienze di consumo 397
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità 184
Breve Nota sulla Redazione di una Tesi di Laurea 177
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to "Nanodevices" 149
Effects of disvalues and negative traits on compulsive shopping behaviour 142
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 139
Il Consumatore Come Prodotto: ‘Customer Satisfaction’ Come Qualità del Cliente 134
Le Cause del Dissolvimento dei Distretti: Un’Analisi Esplorativa sul Distretto Calzaturiero di Casarano 129
Determinants of Southern Italian Households’ Intention to Adopt Energy Efficiency Measures in Residential Buildings 119
Creating Satisfying Visitors’ Experience in Cultural Organizations 119
Abstractness and Emotionality Values for 398 English Words 117
Brand Prominence and Social Status in Luxury Consumption: A Comparison of Emerging and Mature Markets 116
Brand Anthropomorphism: Conceptualization, Measurement, and Impact on Brand Personality and Loyalty 115
Determinants of Farmers’ Intention to Adopt Water Saving Measures: Evidence from Italy 113
Internet of Things and Big Data as enablers for business digitalization strategies 113
Mix-and-Match’ Fashion Trend and Luxury Brand Recognition: An Empirical Test Using Eye-tracking 111
Beyond Ethical Consumption: Religious-like Behaviours and Marketing Habits for Fervid Attachment to Brands, Shopping Limerence, Political Fanaticism 111
Effects of Slow Tourism Experience Dimensions on Visitors’ Intention: An Empirical Study on Camping 108
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell’Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosa 104
Anziani e Social Media: Opportunità o Minaccia? 103
Age-Related Differences when Measuring Political Hypocrisy 103
Effects of Face Images and Face Pareidolia on Consumers’ Responses to Print Advertising. An Empirical Investigation 103
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 100
Modeling Local Development Using Fuzzy Logic and GIS: The Case of a Southern Italian Province 100
A Methodological Framework to Assess Social Media Strategies of Event and Destination Management Organizations 100
The Effect of Store Flyer Characteristics on Sales: A Big Data-Based Approach 100
Negative Emotions in Visual and/or Textual Information Contents: A Food Neuromarketing Study 99
"L'Evoluzione delle Meso-Strutture Economiche: L'Analisi dei Sistemi Locali e delle Loro Modalità di Sviluppo" 98
Anziani e Social Media: Opportunità o Minaccia 96
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts 96
L'applicazione delle nanotecnologie al neuromarketing: Rassegna e proposizioni 95
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing 95
Network Analysis of Local Territorial Systems in the Salento Region, Italy 95
Sviluppo sostenibile, attrattività e competitività dei sistemi territoriali locali: un approccio strategico. 95
A Theory of ‘Broken Teeth: The Broken Windows Theory Applied to the Deterioration of Patterns of Consumptions in Elderly Consumers 94
La Rete Collaborativo-Informativa del Sistema Distrettuale Calzaturiero Pugliese: Una Network Analysis 93
Unsustainable Luxury and Negative Word-Of-Mouth: The Role of Shame and Consumers’ Cultural Orientation 93
Baby-Faced Endorsers in Advertising: Affect and Credibility Effects on Purchase Intention 92
Determinants of Regular and Occasional Consumers' Intentions to Buy Organic Food 92
Context Effects on Older Consumers’ Cognitive Age: The Role of Hedonic Versus Utilitarian Goals 92
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres) 92
Effects of the Presence of Faces on Attention, Recognition, and Preference in Print Advertising 92
Assessing the Strategic Needs of Local Territorial Systems (LTSs): The Case of a Southern Italian Province 92
Experimental Analysis of Consumer Stimulation and Motivational States in Shopping Experiences 91
Nanomarketing: A New Frontier in Neuromarketing 91
Place the Good after the Bad: Effects of Emotional Shifts on Consumer Memory 91
When Moving Forward Gives You an Edge: Assessing the Interplay between Locomotion and Self-Efficacy 91
Customer-Centric Strategies in Place Marketing: An Analysis of Places’ Identities and Perceived Images 90
Luxury Advertising and Recognizable Artworks: New Insights on the ‘Art Infusion’ Effect 90
What Does Make You Happy? The Impact of Communication and Language Typologies on Tourists’ Perceived Happiness 90
Determinanti della Percezione di Scarsità dell’Offerta dei Punti-Vendita: Uno Studio Sperimentale attraverso il Rendering 3D 90
Consumers’ Perception of Odd-ending Prices with the Introduction of the Euro 89
L’Innovazione Creativa e il Fenomeno dell’Exaptation nell’Organizzazione Strategica delle Imprese 89
Effetti del finale tronco, esatto e in dissolvenza delle musiche pubblicitarie sul ricordo della marca e del messaggio 89
Aging and Product Choice: The Effects of Feel-Age and Social Context 89
La Localizzazione delle Attività Artigianali sulla Base della Distanza Psichica 88
Product Touch in the Real and Digital World: How Do Consumers React? 88
Fare Marketing del Marketing: L’Applicazione del Marketing Induzionale ai Sistemi Territoriali Locali 87
Assessing the Role of Haptic Imagery in Print Advertising: An Empirical Investigation 87
Communicating the Health Value of Olive Oil: An Analysis of Consumers’ Emotional and Attitudinal Responses to Label Health Claims 87
Measuring Internalized Versus Externalized Luxury Consumption Motivations and Consumers’ Segmentation 87
Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici 86
Animated Logos in Mobile Marketing Communications: The Roles of Logo Movement Dorections and Trajectories 86
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility 85
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products 84
Quantity Distortion Effect in Consumers’ Perception of Different Volumes and Weights of Money: A Pilot Study 83
Assessing consumers’ behavioral intentions to adopt green technologies: A combined research framework 83
Claim Salutistici per l’EVOO e Comportamento dei Consumatori: Effetti sulle Percezioni del Prodotto e Reazioni Emotive ai Claim Autorizzati 83
"I Patti Territoriali in una Prospettiva di Marketing Strategico" 82
Il turismo da crociera come opportunità di sviluppo del territorio: uno studio esplorativo 82
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to Nanodevices 82
A Strategic Place Marketing Model for the Development of Local Territorial Systems (LTSs) 82
The segmentation of elderly consumers: A literature review 82
Il Comportamento di Consumo degli Anziani: Una Rassegna Sistematica (1970-2005) 81
On-line Comparison Shopping: A New Approach to Classify Infomediaries 81
Advances in the Research on Organizational Creativity: From the Analysis of the Behavioral Determinants to the Application of the Concept of Exaptation 81
Beardedness in Advertising: Effects on Endorsers’ Credibility and Purchase Intention 81
Knowledge-intensive Services and Local Development: An Empirical Analysis of Networks, Channel and Customization Processes 81
Consumers’ Pro-Environmental Behaviors: The Role of Framing and Emotions 81
Addressing Corporate Social Responsibility from a Strategic Marketing Perspective: The Role of Consumers’ Ethics, Beliefs, and Personal Values 80
Consumer hypnotic-like suggestibility: Possible mechanism in compulsive purchasing 80
LA PERVASIVITÀ DELLE TECNOLOGIE INFORMATICHE DIGITALI NEI PROCESSI DI RETE, DI CANALE E DI PERSONALIZZAZIONE DELL’OFFERTA AZIENDALE 80
When Feeling Younger Depends on Others: The Effects of Social Cues on Older Consumers 80
Preconditions for the Diffusion of ‘Prosumption’ among Firms: A Case Study Approach 79
The Effect of Touch on Consumer Attitude Towards Autotelic and Instrumental Products 79
International Advertising of Fashion Luxury Brands: A Multidisciplinary Qualitative Analysis 79
Il Linguaggio del Silenzio nella Comunicazione Pubblicitaria della Moda e del Lusso: Un’Indagine Semiotica 79
The Effect of Greed and Externalized Luxury Consumption on Individuals’ Intention to Purchase Iconic Artworks 79
"Il Marketing Competitivo nel Commercio Elettronico dei Distretti" 78
Livello di stimolazione e stato motivazionale nell’esperienza di shopping in due centri commerciali 78
Acceptance of Product Placement in Italy: Effects of Personality and Product/Consumer Interactions 78
Il comportamento di consumo degli anziani: Effetti per le strategie di marketing delle imprese 78
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 78
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica 78
Introduzione: Il Concetto di Lusso in un Contesto di Sostenibilità 78
Brand Anthropomorphism: Its Dimensions and Measurement 77
Le criticità del terziario avanzato nello sviluppo del Salento: Una ricerca esplorativa 77
The Effect of Nonconscious Mimicry and Obedience on Consumer Behavior: The Role of Conformism 77
The Effect of Negative Message Framing on Green Consumption: An Investigation of the Role of Shame 77
Totale 10.086
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Totale 123.768


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20202.250 0 0 0 0 0 799 303 494 101 156 355 42
2020/20212.835 301 37 347 366 228 322 27 331 47 435 45 349
2021/20221.475 29 25 32 76 160 116 75 126 95 27 176 538
2022/20238.811 521 529 328 238 346 440 285 291 5.327 105 280 121
2023/20242.747 242 209 165 167 249 155 106 146 298 512 376 122
2024/20251.332 146 69 194 220 545 158 0 0 0 0 0 0
Totale 23.869