MILETI, Antonio
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.847
AS - Asia 1.605
NA - Nord America 1.340
SA - Sud America 298
AF - Africa 57
OC - Oceania 2
Totale 6.149
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.286
IT - Italia 1.223
SG - Singapore 762
IE - Irlanda 623
CN - Cina 317
RU - Federazione Russa 314
BR - Brasile 248
HK - Hong Kong 216
SE - Svezia 213
UA - Ucraina 135
VN - Vietnam 119
FR - Francia 67
DE - Germania 56
GB - Regno Unito 56
IN - India 46
FI - Finlandia 41
JP - Giappone 33
NL - Olanda 32
MX - Messico 26
CA - Canada 25
KR - Corea 25
PL - Polonia 22
AR - Argentina 20
SN - Senegal 18
ZA - Sudafrica 17
ID - Indonesia 13
BD - Bangladesh 11
ES - Italia 10
TR - Turchia 10
IQ - Iraq 9
LT - Lituania 9
MY - Malesia 9
CO - Colombia 8
CZ - Repubblica Ceca 8
UY - Uruguay 8
EC - Ecuador 7
RO - Romania 7
AT - Austria 6
BE - Belgio 6
AE - Emirati Arabi Uniti 5
EG - Egitto 5
AL - Albania 4
CH - Svizzera 4
IR - Iran 4
NG - Nigeria 4
ET - Etiopia 3
IL - Israele 3
MA - Marocco 3
PH - Filippine 3
PY - Paraguay 3
TH - Thailandia 3
UZ - Uzbekistan 3
AU - Australia 2
AZ - Azerbaigian 2
DZ - Algeria 2
HR - Croazia 2
KE - Kenya 2
KZ - Kazakistan 2
LB - Libano 2
PK - Pakistan 2
PT - Portogallo 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TN - Tunisia 2
TW - Taiwan 2
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BO - Bolivia 1
BW - Botswana 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
CR - Costa Rica 1
DK - Danimarca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
IM - Isola di Man 1
JO - Giordania 1
KG - Kirghizistan 1
LI - Liechtenstein 1
OM - Oman 1
PE - Perù 1
PR - Porto Rico 1
TJ - Tagikistan 1
VE - Venezuela 1
Totale 6.149
Città #
Lecce 869
Dublin 623
Singapore 230
Hong Kong 204
Dallas 119
Chandler 117
Ashburn 104
Beijing 98
Moscow 94
Jacksonville 71
New York 60
Los Angeles 50
Ho Chi Minh City 37
Princeton 37
Rome 35
Wayanad 30
Hanoi 27
Tokyo 27
Seoul 25
São Paulo 25
Wilmington 25
Milan 22
Des Moines 21
Munich 20
Amsterdam 18
Dakar 18
Warsaw 16
Boardman 15
Brooklyn 15
Denver 14
Montreal 14
Ann Arbor 13
Helsinki 13
London 13
Bari 12
Central District 12
Ogden 12
Poplar 12
Zhengzhou 12
Johannesburg 10
West Jordan 10
Chicago 9
Rende 9
Romagnano Sesia 9
Biên Hòa 8
Chennai 8
Da Nang 8
Drasov 8
Lamezia Terme 8
Mexico City 8
Rio de Janeiro 8
Boston 7
Hangzhou 7
Kuala Lumpur 7
Molfetta 7
Orem 7
San Francisco 7
Belo Horizonte 6
Brussels 6
Houston 6
Kent 6
Montevideo 6
Naples 6
Paris 6
Senago 6
Trinitapoli 6
Bologna 5
Cairo 5
Charlotte 5
Nuremberg 5
Shenyang 5
Shenzhen 5
Vibo Valentia 5
Ankara 4
Atlanta 4
Baghdad 4
Brasília 4
Catania 4
Chur 4
Curitiba 4
Figline Valdarno 4
Fortaleza 4
Frankfurt am Main 4
Guangzhou 4
Hebei 4
Hải Dương 4
Ibadan 4
Jinan 4
Manchester 4
Modena 4
Nanchang 4
Phoenix 4
Porto Alegre 4
Quảng Ngãi 4
Santa Clara 4
Secaucus 4
Shanghai 4
Sorocaba 4
Surabaya 4
São Bernardo do Campo 4
Totale 3.521
Nome #
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità 330
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 210
Determinants of Southern Italian Households’ Intention to Adopt Energy Efficiency Measures in Residential Buildings 204
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to "Nanodevices" 183
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case 174
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell’Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosa 171
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres) 169
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing 167
Mix-and-Match’ Fashion Trend and Luxury Brand Recognition: An Empirical Test Using Eye-tracking 165
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 164
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility 161
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts 161
What Does Make You Happy? The Impact of Communication and Language Typologies on Tourists’ Perceived Happiness 160
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products 153
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising 148
Effects of Sequential Order and Time Constraint on Overall Evaluation of Complex Consumption Experiences 144
Effetti del finale tronco, esatto e in dissolvenza delle musiche pubblicitarie sul ricordo della marca e del messaggio 143
Nanomarketing: A New Frontier in Neuromarketing 143
Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici 142
L'applicazione delle nanotecnologie al neuromarketing: Rassegna e proposizioni 141
The Effect of Nonconscious Mimicry and Obedience on Consumer Behavior: The Role of Conformism 141
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica 137
Quantity Distortion Effect in Consumers’ Perception of Different Volumes and Weights of Money: A Pilot Study 134
Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity 134
Negative Emotions in Visual and/or Textual Information Contents: A Food Neuromarketing Study 131
Evaluation of luxury consumption experiences in the tourism sector 130
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses 125
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 122
La Percezione del Contenuto di Grassi nei Cibi: Differenze nelle Informazioni Verbali o Visive 114
NEW TECHNOLOGIES FOR THE SUSTAINABLE MANAGEMENT OF THE FOOD SECTOR 112
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to Nanodevices 112
The Pink Bias: Consumption Choices of Pink-Colored Products 100
Why Do Tourists Escape from Overtourism? Cognitive and Emotional Determinants Affecting Farm Tourists Behavior 100
Percorsi Esperienziali di Consumo: Effetti della Sequenza di Fruizione e del Vincolo Temporale sulla Valutazione Complessiva 100
La GDO e il Territorio: Il Contributo della Grande Distribuzione allo Sviluppo Locale in Puglia: Un’Indagine Longitudinale 96
The Relationship between Fast Fashion and Luxury Brands: An Explanatory Study in the UK Market 95
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 94
How to mitigate the effects of negative events in transport sector on tourism destination 90
La Percezione dell’Ipocrisia Politica nel Governo dei Sistemi Territoriali Locali 88
Push and pull factors as determinants of destination loyalty 88
The Interplay of Hedonic Trend and Time Pressure in the Evaluation of Multi-Episode Tour Experiences 85
Le avvertenze nella comunicazione di marketing dei prodotti alimentari 81
Le Campagne di Marketing Politico Online: Una Rassegna Sistematica della Letteratura 78
Chatbot Sanitari: Prompt emotivi per un dialogo empatico. Review e proposizioni 66
THE EVOLUTION OF BLUE ECONOMY IN A “BLUE MARKETING” PERSPECTIVE: A BIBLIOMETRIC REVIEW. 52
La Comunicazione nella Campagna Vaccinale contro il COVID-19: Un’Analisi delle Determinanti dell’Intenzione a Vaccinarsi 51
The influence of negative travel-related experience on tourist’s brand loyalty 44
Innovative Sustainable Products and “Made in Italy” Effect: The Reuse of Fish Leather in the Fashion Industry 43
From Blue Economy to Blue Marketing: A Bibliometric Analysis. 43
Tell Me How to Prompt! Healthcare Chatbots Response to Emotional Prompts for Enhanced Services. Review and Propositions 42
The Influence of Ecological Materials on Consumer Purchase Behavior: An Analysis of the Sustainable Fashion Sector 18
null 7
Totale 6.286
Categoria #
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Totale 25.359


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021183 0 0 0 0 0 44 1 43 7 42 5 41
2021/2022173 1 7 0 19 22 1 14 13 18 8 11 59
2022/20231.165 68 95 54 19 50 70 31 53 669 11 22 23
2023/2024418 31 40 27 38 36 20 9 31 39 72 58 17
2024/20251.454 20 60 35 61 135 165 47 60 521 61 107 182
2025/20261.743 277 298 305 436 308 119 0 0 0 0 0 0
Totale 6.286