MILETI, Antonio
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.174
NA - Nord America 712
AS - Asia 275
AF - Africa 22
SA - Sud America 2
OC - Oceania 1
Totale 3.186
Nazione #
IT - Italia 1.088
US - Stati Uniti d'America 702
IE - Irlanda 623
SE - Svezia 210
UA - Ucraina 119
CN - Cina 103
SG - Singapore 75
FI - Finlandia 33
IN - India 32
DE - Germania 22
FR - Francia 22
HK - Hong Kong 20
SN - Senegal 17
JP - Giappone 16
NL - Olanda 12
MX - Messico 10
CZ - Repubblica Ceca 8
GB - Regno Unito 8
MY - Malesia 8
KR - Corea 6
RO - Romania 6
EG - Egitto 5
BE - Belgio 4
PL - Polonia 4
AT - Austria 3
ES - Italia 3
IL - Israele 3
IR - Iran 3
TR - Turchia 3
AL - Albania 2
HR - Croazia 2
ID - Indonesia 2
PH - Filippine 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TW - Taiwan 2
AU - Australia 1
BO - Bolivia 1
CO - Colombia 1
DK - Danimarca 1
IM - Isola di Man 1
LI - Liechtenstein 1
Totale 3.186
Città #
Lecce 860
Dublin 623
Chandler 116
Jacksonville 71
Singapore 51
Princeton 37
Wayanad 30
Wilmington 25
Des Moines 21
New York 21
Rome 18
Dakar 17
Los Angeles 17
Ashburn 15
Ann Arbor 13
Milan 13
Tokyo 13
Central District 12
Ogden 12
Zhengzhou 12
Boardman 11
Amsterdam 10
West Jordan 10
Rende 9
Romagnano Sesia 9
Drasov 8
Hong Kong 8
Helsinki 7
Munich 7
Hangzhou 6
Kent 6
Kuala Lumpur 6
Seoul 6
Trinitapoli 6
Beijing 5
Bologna 5
Brooklyn 5
Cairo 5
Naples 5
Shenyang 5
Shenzhen 5
Vibo Valentia 5
Brussels 4
Figline Valdarno 4
Hebei 4
Jinan 4
London 4
Nanchang 4
Tijuana 4
Vaslui 4
Vigolzone 4
Baunei 3
Baveno 3
Bursa 3
Chicago 3
Chuzhou 3
Falls Church 3
Mogliano Veneto 3
Paris 3
Puebla 3
Shanghai 3
Tel Aviv 3
Vienna 3
Wiesbaden 3
Alicante 2
Altamura 2
Banqiao 2
Baoding 2
Bari 2
Bratislava 2
Bremen 2
Calimera 2
Casorate Primo 2
Castiglione delle Stiviere 2
Dallas 2
Davao City 2
Eboli 2
Gliwice 2
Guangzhou 2
Leipzig 2
Lequile 2
Napoli 2
Ningbo 2
Nogara 2
Nuremberg 2
Petaling Jaya 2
Redwood City 2
Santa Marinella 2
Secaucus 2
Taizhou 2
Tallahassee 2
Tianjin 2
Tirana 2
Urbino 2
Viggiù 2
Wuhan 2
Zagreb 2
Zaltbommel 2
Aprilia 1
Bangalore 1
Totale 2.291
Nome #
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità 171
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to "Nanodevices" 148
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 136
Determinants of Southern Italian Households’ Intention to Adopt Energy Efficiency Measures in Residential Buildings 116
Mix-and-Match’ Fashion Trend and Luxury Brand Recognition: An Empirical Test Using Eye-tracking 108
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell’Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosa 101
Negative Emotions in Visual and/or Textual Information Contents: A Food Neuromarketing Study 98
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 97
L'applicazione delle nanotecnologie al neuromarketing: Rassegna e proposizioni 92
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing 92
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts 92
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres) 89
What Does Make You Happy? The Impact of Communication and Language Typologies on Tourists’ Perceived Happiness 87
Effetti del finale tronco, esatto e in dissolvenza delle musiche pubblicitarie sul ricordo della marca e del messaggio 86
Nanomarketing: A New Frontier in Neuromarketing 85
Quantity Distortion Effect in Consumers’ Perception of Different Volumes and Weights of Money: A Pilot Study 82
Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici 82
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility 81
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to Nanodevices 81
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products 80
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case 79
Effects of Sequential Order and Time Constraint on Overall Evaluation of Complex Consumption Experiences 78
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 75
La Percezione del Contenuto di Grassi nei Cibi: Differenze nelle Informazioni Verbali o Visive 74
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica 74
The Effect of Nonconscious Mimicry and Obedience on Consumer Behavior: The Role of Conformism 74
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising 73
Evaluation of luxury consumption experiences in the tourism sector 69
The Relationship between Fast Fashion and Luxury Brands: An Explanatory Study in the UK Market 68
Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity 67
Percorsi Esperienziali di Consumo: Effetti della Sequenza di Fruizione e del Vincolo Temporale sulla Valutazione Complessiva 66
NEW TECHNOLOGIES FOR THE SUSTAINABLE MANAGEMENT OF THE FOOD SECTOR 63
La Percezione dell’Ipocrisia Politica nel Governo dei Sistemi Territoriali Locali 63
La GDO e il Territorio: Il Contributo della Grande Distribuzione allo Sviluppo Locale in Puglia: Un’Indagine Longitudinale 58
The Pink Bias: Consumption Choices of Pink-Colored Products 57
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 54
Le avvertenze nella comunicazione di marketing dei prodotti alimentari 46
Why Do Tourists Escape from Overtourism? Cognitive and Emotional Determinants Affecting Farm Tourists Behavior 43
The Interplay of Hedonic Trend and Time Pressure in the Evaluation of Multi-Episode Tour Experiences 42
Le Campagne di Marketing Politico Online: Una Rassegna Sistematica della Letteratura 30
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses 20
The influence of negative travel-related experience on tourist’s brand loyalty 5
Innovative Sustainable Products and “Made in Italy” Effect: The Reuse of Fish Leather in the Fashion Industry 3
Totale 3.285
Categoria #
all - tutte 15.512
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conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 15.512


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020378 0 0 0 0 26 119 62 61 21 29 51 9
2020/2021357 35 10 42 51 36 44 1 43 7 42 5 41
2021/2022173 1 7 0 19 22 1 14 13 18 8 11 59
2022/20231.165 68 95 54 19 50 70 31 53 669 11 22 23
2023/2024418 31 40 27 38 36 20 9 31 39 72 58 17
2024/2025196 20 60 35 61 20 0 0 0 0 0 0 0
Totale 3.285