MILETI, Antonio
MILETI, Antonio
DIPARTIMENTO DI STUDI UMANISTICI
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres)
2013-01-01 Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Tomacelli, Carla; Pino, Giovanni; Miriam, Scapolan
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case
2016-01-01 Marcati, Alberto; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; Cortese, Mario; Zodiatis, George; Karaolia, Andria; Gauci, Adam; Drago, Aldo
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda
2013-01-01 C., Amatulli; Guido, Gianluigi; Tomacelli, Carla; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Peluso, ALESSANDRO MARIA; A. E., Longo
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing
2015-01-01 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Mileti, Antonio
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility
2013-01-01 Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Guido, Gianluigi
Chatbot Sanitari: Prompt emotivi per un dialogo empatico. Review e proposizioni
2023-01-01 Mileti, Antonio; Maria De Cosmo, Lucrezia; Piper, Luigi; Baldassarre, Fabrizio; Guido, Gianluigi
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica
2015-01-01 Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Scamandro, Vincenzo
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts
2017-01-01 Capestro, M.; Mileti, A.; Prete, M. I.; Piper, L.; Guido, Gianluigi
Determinants of Southern Italian Households’ Intention to Adopt Energy Efficiency Measures in Residential Buildings
2017-01-01 Prete, M. I.; Piper, L.; Rizzo, C.; Pino, G.; Capestro, M.; Mileti, A.; Pichierri, M.; Amatulli, C.; Peluso, A. M.; Guido, G.
Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity
2014-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, Maria Irene; Piper, Luigi; Mileti, Antonio
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses
2024-01-01 Piper, Luigi; De Cosmo, Lucrezia Maria; Prete, Maria Irene; Mileti, Antonio; Guido, Gianluigi
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising
2016-01-01 Guido, G.; Peluso, A. M.; Mileti, A.; Capestro, M.; Cambò, L.; Pisanello, P.
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products
2017-01-01 Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Prete, Maria Irene; Mileti, Antonio; Trisolini, Carla Marzia
Effects of Sequential Order and Time Constraint on Overall Evaluation of Complex Consumption Experiences
2018-01-01 Peluso, A. M.; Pino, G.; Mileti, A.
Effetti del finale tronco, esatto e in dissolvenza delle musiche pubblicitarie sul ricordo della marca e del messaggio
2012-01-01 Guido, Gianluigi; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Mileti, Antonio; L., Cambò; P., Pisanello
Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici
2015-01-01 Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Prete, MARIA IRENE; Trisolini, Carla Marzia; Mileti, Antonio; Pichierri, Marco; Capestro, Mauro
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità
2012-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; N., Marra; T., Scarlino
Evaluation of luxury consumption experiences in the tourism sector
2019-01-01 Piper, L.; Mileti, A.; Prete M., I; Palmi, P.; De Rinaldis, L.; Guido, G.
From Blue Economy to Blue Marketing: A Bibliometric Analysis.
2024-01-01 Prete, Maria Irene; Mileti, Antonio; Coppola, Diego Gabriele
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink
2014-01-01 Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Picherri, Marco; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; De Franchis, Emanuela
| Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
|---|---|---|---|
| Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres) | 1-gen-2013 | Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Tomacelli, Carla; Pino, Giovanni; Miriam, Scapolan | |
| Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case | 1-gen-2016 | Marcati, Alberto; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; Cortese, Mario; Zodiatis, George; Karaolia, Andria; Gauci, Adam; Drago, Aldo | |
| Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda | 1-gen-2013 | C., Amatulli; Guido, Gianluigi; Tomacelli, Carla; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Peluso, ALESSANDRO MARIA; A. E., Longo | |
| Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing | 1-gen-2015 | Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Mileti, Antonio | |
| Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility | 1-gen-2013 | Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Guido, Gianluigi | |
| Chatbot Sanitari: Prompt emotivi per un dialogo empatico. Review e proposizioni | 1-gen-2023 | Mileti, Antonio; Maria De Cosmo, Lucrezia; Piper, Luigi; Baldassarre, Fabrizio; Guido, Gianluigi | |
| Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica | 1-gen-2015 | Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Scamandro, Vincenzo | |
| Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts | 1-gen-2017 | Capestro, M.; Mileti, A.; Prete, M. I.; Piper, L.; Guido, Gianluigi | |
| Determinants of Southern Italian Households’ Intention to Adopt Energy Efficiency Measures in Residential Buildings | 1-gen-2017 | Prete, M. I.; Piper, L.; Rizzo, C.; Pino, G.; Capestro, M.; Mileti, A.; Pichierri, M.; Amatulli, C.; Peluso, A. M.; Guido, G. | |
| Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity | 1-gen-2014 | Guido, Gianluigi; Prete, Maria Irene; Piper, Luigi; Mileti, Antonio | |
| Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses | 1-gen-2024 | Piper, Luigi; De Cosmo, Lucrezia Maria; Prete, Maria Irene; Mileti, Antonio; Guido, Gianluigi | |
| Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising | 1-gen-2016 | Guido, G.; Peluso, A. M.; Mileti, A.; Capestro, M.; Cambò, L.; Pisanello, P. | |
| Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products | 1-gen-2017 | Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Prete, Maria Irene; Mileti, Antonio; Trisolini, Carla Marzia | |
| Effects of Sequential Order and Time Constraint on Overall Evaluation of Complex Consumption Experiences | 1-gen-2018 | Peluso, A. M.; Pino, G.; Mileti, A. | |
| Effetti del finale tronco, esatto e in dissolvenza delle musiche pubblicitarie sul ricordo della marca e del messaggio | 1-gen-2012 | Guido, Gianluigi; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Mileti, Antonio; L., Cambò; P., Pisanello | |
| Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici | 1-gen-2015 | Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Prete, MARIA IRENE; Trisolini, Carla Marzia; Mileti, Antonio; Pichierri, Marco; Capestro, Mauro | |
| Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità | 1-gen-2012 | Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; N., Marra; T., Scarlino | |
| Evaluation of luxury consumption experiences in the tourism sector | 1-gen-2019 | Piper, L.; Mileti, A.; Prete M., I; Palmi, P.; De Rinaldis, L.; Guido, G. | |
| From Blue Economy to Blue Marketing: A Bibliometric Analysis. | 1-gen-2024 | Prete, Maria Irene; Mileti, Antonio; Coppola, Diego Gabriele | |
| How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink | 1-gen-2014 | Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Picherri, Marco; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; De Franchis, Emanuela |