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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Effects of entrepreneurs’ innovativeness and personality on the intention to adopt innovations: A survey on Italian SMEs 1-gen-2007 Guido, Gianluigi; Marcati, A; Peluso, ALESSANDRO MARIA
Effects of Slow Tourism Experience Dimensions on Visitors’ Intention: An Empirical Study on Camping 1-gen-2019 Peluso, A. M.; Barbarossa, V.; Chieffi, V.; Guido, G.
Effects of the Presence of Faces on Attention, Recognition, and Preference in Print Advertising 1-gen-2016 Pichierri, Marco; Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni
Effetti del Degrado Personale negli Anziani sui Consumi, le Finalità dello Shopping e il Livello di Materialismo 1-gen-2006 Guido, Gianluigi; I., Bruno; Prete, MARIA IRENE
Effetti del finale tronco, esatto e in dissolvenza delle musiche pubblicitarie sul ricordo della marca e del messaggio 1-gen-2012 Guido, Gianluigi; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Mileti, Antonio; L., Cambò; P., Pisanello
Effetti della Personalità sul Consumo Compulsivo dei Nail Biters 1-gen-2016 Rizzo, Cristian; Guido, Gianluigi; Giovanni, Pino; Aurora, Marras
Effetti delle Caratteristiche delle Recensioni Online sulle Intenzioni dei Consumatori verso l’Olio Extra Vergine di Oliva: Il Ruolo Moderatore del Sense of Control (Differential Effects of Online Reviews’ Characteristics on Consumers’ Intentions towards Extra-Virgin Olive Oil: The Moderating Role of Sense of Control) 1-gen-2023 Barbarossa, V.; Peluso, A. M.; Piper, L.; Mileti, A.; Prete, M. I.; Guido, G.
Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici 1-gen-2015 Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Prete, MARIA IRENE; Trisolini, Carla Marzia; Mileti, Antonio; Pichierri, Marco; Capestro, Mauro
Effetti dell’Ordine delle Emozioni Facciali dei Testimonial sul Ricordo della Marca Pubblicizzata 1-gen-2015 Guido, Gianluigi; Pichierri, Marco
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità 1-gen-2012 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; N., Marra; T., Scarlino
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Tipologia
  • 04 Proceedings (Atti di Congressi) 136
  • 04 Proceedings (Atti di Congressi... 118
  • 04 Proceedings (Atti di Congressi... 18
Autore
  • PRETE, MARIA IRENE 48
  • PELUSO, ALESSANDRO MARIA 46
  • PIPER, LUIGI 29
  • PINO, GIOVANNI 24
  • MILETI, Antonio 18
  • PICHIERRI, MARCO 11
  • AMATULLI, CESARE 10
  • RIZZO, CRISTIAN 10
  • PALMI, Pamela 7
  • TOMACELLI, CARLA 6
Data di pubblicazione
  • 2020 - 2023 26
  • 2010 - 2019 81
  • 2000 - 2009 28
  • 1997 - 1999 1
Editore
  • Società Italiana di Marketing 24
  • ESCP-EAP 12
  • Association for Consumer Research 6
  • SIPI 5
  • a cura della Società Italiana di ... 3
  • Academy of Marketing 3
  • INFORMS 3
  • Marketing Trends Association 3
  • Tourman 3
  • Università Ca’ Foscari 3
Serie
  • ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH 1
Keyword
  • place marketing 3
  • attractiveness 2
  • competitiveness 2
  • Local Territorial Systems 2
  • sustainable development 2
  • Ajzen 1
  • Ajzen model 1
  • arousal 1
  • Baby-faced endorsers 1
  • Cognitive age 1
Lingua
  • eng 84
  • ita 52
Accesso al fulltext
  • no fulltext 135
  • reserved 1