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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Consumers’ Pro-Environmental Behaviors: The Role of Framing and Emotions 1-gen-2015 Amatulli, C.; Peluso, A. M.; De Angelis, M.; Bagozzi, R. P.; Soscia, I.; Guido, G.
Creating Satisfying Visitors’ Experience in Cultural Organizations 1-gen-2018 Prete, MARIA IRENE; Palmi, Pamela; Piper, Luigi; Guido, Gianluigi
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts 1-gen-2017 Capestro, M.; Mileti, A.; Prete, M. I.; Piper, L.; Guido, Gianluigi
Destination Personality as a Strategic Construct for the Development of Districts’ Image 1-gen-2010 Guido, Gianluigi; Peluso, Alessandro M.; Irene Prete, M.; Amatulli, Cesare; Pace, Cinzia
Determinanti Latenti nell’Intenzione d’Acquisto dei Fashion Luxury Goods: Un’Indagine Qualitativa di Tipo Laddering 1-gen-2009 Guido, Gianluigi; Amatulli, C.
Determinants of Heritage Destination Loyalty during the COVID-19 Pandemic Period 1-gen-2021 Prete, M. I.; Piper, L.; De Cosmo, L. M.; Guido, Gianluigi
Determinants of Purchase Intention of Over-The-Counter (OTC) Drugs from Supermarket Stores 1-gen-2010 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; D., Frangipane
Dimensioni e Motivi dello Shopping in Due Centri Commerciali: Uno Studio Comparato Carrefour-Ipercoop 1-gen-2002 Guido, Gianluigi; Pellegrino, G. P.
Distorsioni nella percezione dei consumatori: Uno studio esplorativo su valori e quantità 1-gen-2007 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Fonda, M.
Distorsioni nella Percezione dei Consumatori: Uno Studio Esplorativo su Valori e Quantità 1-gen-2007 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; M., Fonda
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Tipologia
  • 04 Proceedings (Atti di Congressi) 118
  • 04 Proceedings (Atti di Congressi... 118
Autore
  • PELUSO, ALESSANDRO MARIA 43
  • PRETE, MARIA IRENE 42
  • PINO, GIOVANNI 24
  • PIPER, LUIGI 23
  • MILETI, Antonio 13
  • AMATULLI, CESARE 10
  • PICHIERRI, MARCO 9
  • RIZZO, CRISTIAN 8
  • PALMI, Pamela 7
  • TOMACELLI, CARLA 6
Data di pubblicazione
  • 2020 - 2023 22
  • 2010 - 2019 67
  • 2000 - 2009 28
  • 1997 - 1999 1
Editore
  • Società Italiana di Marketing 23
  • ESCP-EAP 11
  • Association for Consumer Research 6
  • a cura della Società Italiana di ... 3
  • Academy of Marketing 3
  • Marketing Trends Association 3
  • Università Ca’ Foscari 3
  • Academy of Marketing Science 2
  • AISRe 2
  • BASM 2
Serie
  • ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH 1
Keyword
  • place marketing 3
  • attractiveness 2
  • competitiveness 2
  • Local Territorial Systems 2
  • sustainable development 2
  • Ajzen 1
  • Ajzen model 1
  • arousal 1
  • Baby-faced endorsers 1
  • Communication 1
Lingua
  • eng 71
  • ita 47
Accesso al fulltext
  • no fulltext 117
  • reserved 1