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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Assessing the Role of Haptic Imagery in Print Advertising: An Empirical Investigation 1-gen-2016 Pino, Giovanni; Guido, Gianluigi; Tomacelli, Carla; Capestro, Mauro
Assessing the Tourist Experience through Online Reviews Communication Styles 1-gen-2018 Pichierri, Marco; Pino, Giovanni; Guido, Gianluigi
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 1-gen-2013 C., Amatulli; Guido, Gianluigi; Tomacelli, Carla; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Peluso, ALESSANDRO MARIA; A. E., Longo
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing 1-gen-2015 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Mileti, Antonio
Brand Anthropomorphism: Its Dimensions and Measurement 1-gen-2010 Guido, Gianluigi; Peluso, Alessandro M.; Martino, Alessandro
Chatbot Sanitari: Prompt Emotivi Per Un Dialogo Empatico. Review e Proposizioni 1-gen-2023 Mileti, A.; de Cosmo, L. M.; Baldassarre, F.; Guido, G.
Communicating the Health Value of Olive Oil: An Analysis of Consumers’ Emotional and Attitudinal Responses to Label Health Claims 1-gen-2018 Pino, G.; Pichierri, M.; Peluso, A. M.; Guido, G.
Con la Barba o senza? Effetti sulla Credibilità dei Testimonial Pubblicitari e sull’Intenzione d’Acquisto 1-gen-2006 Guido, Gianluigi; Peluso, ALESSANDRO MARIA; V., Moffa
Consumers as Moral Agents in Human-Robot Interactions: The Role of Anthropomorphism 1-gen-2022 Piper, L.; De Cosmo, L. M.; Arcadio, G.; Guido, Gianluigi
Consumers’ Perception of Anthropomorphic Robots 1-gen-2022 Piper, L.; Prete, M. I.; Guido, G.
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Tipologia
  • 04 Proceedings (Atti di Congressi) 118
  • 04 Proceedings (Atti di Congressi... 118
Autore
  • PELUSO, ALESSANDRO MARIA 43
  • PRETE, MARIA IRENE 42
  • PINO, GIOVANNI 24
  • PIPER, LUIGI 23
  • MILETI, Antonio 13
  • AMATULLI, CESARE 10
  • PICHIERRI, MARCO 9
  • RIZZO, CRISTIAN 8
  • PALMI, Pamela 7
  • TOMACELLI, CARLA 6
Data di pubblicazione
  • 2020 - 2023 22
  • 2010 - 2019 67
  • 2000 - 2009 28
  • 1997 - 1999 1
Editore
  • Società Italiana di Marketing 23
  • ESCP-EAP 11
  • Association for Consumer Research 6
  • a cura della Società Italiana di ... 3
  • Academy of Marketing 3
  • Marketing Trends Association 3
  • Università Ca’ Foscari 3
  • Academy of Marketing Science 2
  • AISRe 2
  • BASM 2
Serie
  • ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH 1
Keyword
  • place marketing 3
  • attractiveness 2
  • competitiveness 2
  • Local Territorial Systems 2
  • sustainable development 2
  • Ajzen 1
  • Ajzen model 1
  • arousal 1
  • Baby-faced endorsers 1
  • Communication 1
Lingua
  • eng 71
  • ita 47
Accesso al fulltext
  • no fulltext 117
  • reserved 1