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Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici
2015-01-01 Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Prete, MARIA IRENE; Trisolini, Carla Marzia; Mileti, Antonio; Pichierri, Marco; Capestro, Mauro
Effetti dell’Ordine delle Emozioni Facciali dei Testimonial sul Ricordo della Marca Pubblicizzata
2015-01-01 Guido, Gianluigi; Pichierri, Marco
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità
2012-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; N., Marra; T., Scarlino
Emotionality effects of brand personality marker attributes on purchasing intention
2008-01-01 Guido, Gianluigi; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Provenzano, Mariarosaria; Leo, L.
Evaluation of luxury consumption experiences in the tourism sector
2019-01-01 Piper, L.; Mileti, A.; Prete M., I; Palmi, P.; De Rinaldis, L.; Guido, G.
Experimental Analysis of Consumers Stimulation and Motivational States in the Shopping Experience
2006-01-01 Guido, Gianluigi; M., Capestro
From Home to The Store: Combined Effect of Music and Traffic on Consumers Shopping Behavior
2021-01-01 Piper, L.; De Cosmo, L. M.; Prete, M. I.; Guido, Gianluigi
Green Marketing Strategies for Museums and Art Galleries: An Empirical Research on the Italian National Gallery of Modern and Contemporary Arts
2018-01-01 Pino, G.; Peluso, A. M.; Guido, G.
How to Make Better Consumers in Luxury: The Role of Shame and Empathy
2016-01-01 Amatulli, C.; De Angelis, M.; Peluso, A. M.; Soscia, I.; Bagozzi, R. P.; Guido, G.
I Fabbisogni Strategici dei Sistemi Territoriali Locali Salentini: Un’Analisi Resource-Based
2010-01-01 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; M., Vergari
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Tipologia
- 04 Proceedings (Atti di Congressi) 118
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Data di pubblicazione
- 2020 - 2023 22
- 2010 - 2019 67
- 2000 - 2009 28
- 1997 - 1999 1
Editore
- Società Italiana di Marketing 23
- ESCP-EAP 11
- Association for Consumer Research 6
- a cura della Società Italiana di ... 3
- Academy of Marketing 3
- Marketing Trends Association 3
- Università Ca’ Foscari 3
- Academy of Marketing Science 2
- AISRe 2
- BASM 2
Serie
- ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH 1
Keyword
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- attractiveness 2
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