MAIZZA, Amedeo

MAIZZA, Amedeo  

DIPARTIMENTO DI SCIENZE DELL'ECONOMIA  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 77 (tempo di esecuzione: 0.004 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A framework for analysing convergence between online brand identity and online brand image. The case of the British Museum 1-gen-2017 Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola; Maizza, Amedeo; Thrassou, Alkis
An interpretative model for the Web image analysis: the case of a wine tourism destination 1-gen-2014 Fait, MONICA MARIA ELENA; Cavallo, Federica; Maizza, Amedeo; Iaia, Lea; Scorrano, Paola
ATTRIBUTES DRIVING THE WINE CHOICE PROCESS 1-gen-2014 Maizza, Amedeo; Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola; Vrontis, D.; Thrassou, A.
Attualità e criticità del distretto agroalimentare 1-gen-2010 Maizza, Amedeo
Communities of practice and value co-creation: the motivational engagement system of the Italian consortia 1-gen-2020 Fait, Monica; Scorrano, Paola; Iaia, Lea; Cavallo, Federica; Maizza, Amedeo
Conditions and drivers of competition in a region: Some case histories of brand-land synergism 1-gen-2015 Maizza, Amedeo; Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola
Contemporary Trends and Perspectives in Wine and Agrifood Management 1-gen-2015 Vrontis, D.; Weber, Y.; Tsoukatos, E.; Maizza, A.
CORPORATE SOCIAL RESPONSABILITY AND TOURISM DEVELOPMENT: A MODEL FOR THE EVALUATION OF STAKEHOLDER ENGAGEMENT DISCLOSURE IN THE HOSPITALITY INDUSTRY 1-gen-2018 Iazzi, Antonio; Maizza, Amedeo; Fait, Monica; Scorrano, Paola
CORPORATE TAX BEHAVIORS AND FIRM VALUE: THE MODERATING ROLE OF AUDIT CHARACTERISTICS 1-gen-2021 Iazzi, Antonio; Fait, Monica; Maizza, Amedeo; Ligorio, Lorenzo
CORPORATE TAX BEHAVIORS AND FIRM VALUE: THE MODERATING ROLE OF AUDIT CHARACTERISTICS 1-gen-2020 Vacca, Andrea; Iazzi, Antonio; Maizza, Amedeo
Design wineries. Un'occasione di sviluppo per il prodotto turistico-culturale italiano 1-gen-2015 Maizza, A.; Friel, M.
DIAGNOSING THE COMPETITIVENESS OF SMES ON INTERNATIONAL MARKETS: CONCEPTION AND TESTING OF AN INNOVATIVE SOFTWARE 1-gen-2015 Maizza, A.; Iaia, L.; Cavallo, F.
Economia illegale e crisi d'impresa 1-gen-2004 Adamo, Stefano; Capobianco, Ernesto; Giaccari, Francesco; Maizza, Amedeo
Economia illegale e crisi d’impresa 1-gen-2005 Maizza, Amedeo
Elementi di governo e gestione delle imprese di comunicazione. Un’analisi con l’approccio sistemico vitale 1-gen-2002 Scicutella, M.; Maizza, A.
Elementi di marketing. I fondamenti della disciplina. Casi di Marketing Territoriale 1-gen-2003 Scicutella, M.; Maizza, Amedeo
Enoturismo e sviluppo del territorio: quali prospettive per il Salento? 1-gen-2011 Maizza, Amedeo
Equilibrio d’impresa e contesto ambientale-settoriale 1-gen-2006 Maizza, Amedeo
Experiential marketing per il brand-land dei prodotti tipici: diventare marchio comunicando il territorio 1-gen-2014 Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Cavallo, Federica; Scorrano, Paola; Maizza, Amedeo
Family businesses, corporate social responsibility, and websites: The strategies of Italian wine firms in talking to stakeholders 1-gen-2019 Iaia, L.; Vrontis, D.; Maizza, A.; Fait, M.; Scorrano, P.; Cavallo, F.