RicercaInizia una nuova ricerca
NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
The Effect of Touch on Consumer Attitude Towards Autotelic and Instrumental Products
2016-01-01 Pino, G.; Amatulli, C.; De Angelis, M.; Peluso, A. M.; Guido, G.
THE EFFECTIVENESS OF TEXTUAL AND VISUAL STATEMENTS IN ALCOHOL WARNINGS
2021-01-01 Piper, Luigi; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Maria De Cosmo, Lucrezia; Guido, Gianluigi
The Effects of Brand Personality Appeal on Consumers’ Willingness to Buy Deep-Tech Startup Products: A Preliminary Study
2021-01-01 Sestino, A.; Guido, Gianluigi; Shehu, J.
The Impact of Human Values on Consumers’ Intention to Purchase Genetically Modified (GM) Food: Some Implications for Corporate Social Responsibility (CSR) Strategies
2014-01-01 Pino, Giovanni; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Capestro, Mauro; Guido, Gianluigi
The role of cause-related marketing in ‘coopetition with consumers’ strategies
2008-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; DE SANTIS, D; Rossi, T.
The Role of Knowledge and Inter-Firm Relations in the Renewal Process of Industrial Districts in Crisis: An Exploratory Study
2014-01-01 Capestro, Mauro; Pino, Giovanni; Guido, Gianluigi
Thinking Machines and Pleasure Seekers: Marketing Implications of Reversal Theory
2003-01-01 Guido, Gianluigi; S., Puntoni; N., O’Shaughnessy
Tratti e Caratteristiche della Personalità degli Elettori Anziani dei Due Poli: Uno Studio di Marketing Politico
2006-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; L., Piscopiello
Understanding How Message Framing and Companies’ Trustworthiness Determine the Effectiveness of Green Marketing Communications
2019-01-01 Pino, G.; Peluso, A. M.; Viglia, G.; Guido, G.
University Names’ Influence on Users’ Perceptions: Evidence from Two Empirical Studies,
2009-01-01 Guido, Gianluigi; Peluso, ALESSANDRO MARIA
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Opzioni
Scopri
Tipologia
- 04 Proceedings (Atti di Congressi) 136
- 04 Proceedings (Atti di Congressi... 118
- 04 Proceedings (Atti di Congressi... 18
Data di pubblicazione
- 2020 - 2023 26
- 2010 - 2019 81
- 2000 - 2009 28
- 1997 - 1999 1
Editore
- Società Italiana di Marketing 24
- ESCP-EAP 12
- Association for Consumer Research 6
- SIPI 5
- a cura della Società Italiana di ... 3
- Academy of Marketing 3
- INFORMS 3
- Marketing Trends Association 3
- Tourman 3
- Università Ca’ Foscari 3
Serie
- ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH 1
Keyword
- place marketing 3
- attractiveness 2
- competitiveness 2
- Local Territorial Systems 2
- sustainable development 2
- Ajzen 1
- Ajzen model 1
- arousal 1
- Baby-faced endorsers 1
- Cognitive age 1
Lingua
- eng 84
- ita 52
Accesso al fulltext
- no fulltext 135
- reserved 1