Sfoglia per Autore
INTANGIBLE ASSETS E ATTRATTIVITA’ NEI PROCESSI COMPETITIVI DELLE DESTINAZIONI TURISTICHE.
2012-01-01 Iazzi, Antonio; Rosato, Pierfelice; Gravili, Silvia; Iaia, Lea
Le risorse immateriali nell’immagine delle principali destinazioni enoturistiche internazionali
2012-01-01 Scorrano, Paola; Fait, MONICA MARIA ELENA; Rosato, Pierfelice; Iaia, Lea
Web communication e Experiential concept store per i tipici dell’agroalimentare
2013-01-01 Maizza, Amedeo; Scorrano, Paola; Iaia, Lea; Cavallo, Federica
Le strategie di Social-CRM: le potenzialità della social communication nel settore vitivinicolo
2013-01-01 Iazzi, Antonio; Fait, MONICA MARIA ELENA; Trio, Oronzo; Iaia, Lea
Social Web Communication and CRM in the marketing strategies of wine enterprises
2013-01-01 Fait, MONICA MARIA ELENA; Iazzi, Antonio; Trio, Oronzo; Iaia, Lea
Image analysis e wine tourism destination: la prospettiva dell'enoturista
2013-01-01 Scorrano, Paola; Fait, MONICA MARIA ELENA; Rosato, Pierfelice; Iaia, Lea
An interpretative model for the Web image analysis: the case of a wine tourism destination
2014-01-01 Fait, MONICA MARIA ELENA; Cavallo, Federica; Maizza, Amedeo; Iaia, Lea; Scorrano, Paola
Web communication e destinazioni enoturistiche: un modello di comunicazione
2014-01-01 Maizza, Amedeo; Cavallo, Federica; Iaia, Lea
Experiential marketing per il brand-land dei prodotti tipici: diventare marchio comunicando il territorio
2014-01-01 Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Cavallo, Federica; Scorrano, Paola; Maizza, Amedeo
WHAT WINE TOURISTS WANT? A NETNOGRAPHIC ANSWER
2014-01-01 Maizza, Amedeo; Cavallo, Federica; Iaia, Lea
Wine web words: come i blogger comunicano i vini. Un confronto tra vino autoctono e vino internazionale.
2015-01-01 Cavallo, Federica; Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola
Wine web 2.0: digital communication and tourist netnography. Opportunities for new entrepreneurship
2015-01-01 Fait, MONICA MARIA ELENA; Cavallo, Federica; Scorrano, Paola; Iaia, Lea
DIAGNOSING THE COMPETITIVENESS OF SMES ON INTERNATIONAL MARKETS: CONCEPTION AND TESTING OF AN INNOVATIVE SOFTWARE
2015-01-01 Maizza, A.; Iaia, L.; Cavallo, F.
Il Negroamaro sul web: le parole del vino che narrano il territorio
2015-01-01 Cavallo, Federica; Fait, MONICA MARIA ELENA; Iaia, Lea; Scorrano, Paola
Online Core Communication and Online Core Perception. Is There Convergence
2015-01-01 Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola; Cavallo, Federica; Iaia, Lea; Maizza, Amedeo
Wine tourism destination image on the web: a comparison between conveyed and perceived communication drivers
2016-01-01 Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola; Cavallo, Federica; Iaia, Lea
Origin based agro-food products: how to communicate their experiential value online?
2016-01-01 Fait, MONICA MARIA ELENA; Iaia, Lea; Maizza, Amedeo; Scorrano, Paola
La comunicazione dei wine bloggers: autoctono vs globale
2016-01-01 Cavallo, Federica; Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola
Wine, family businesses and web: marketing strategies to compete effectively
2017-01-01 Iaia, Lea; Scorrano, Paola; Fait, MONICA MARIA ELENA; Cavallo, Federica
FAMILY VS NO FAMILY BUSINESS IN WINE IDENTITY COMMUNICATION
2017-01-01 Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola; Cavallo, Federica; Maizza, Amedeo
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile