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Vocazione versus Percezione dei Sistemi Territoriali Locali: Due Studi Sperimentali 1-gen-2010 Guido, G.; Peluso, A. M.; Prete, M. I.; Pace, C.
The Role of Ethics and Product Personality in the Intention to Purchase Organic Food Products: A Structural Equation Modelling Approach 1-gen-2010 Guido, G.; Prete, M. I.; Peluso, A. M.; Maloumby-Baka, R. C.; Buffa, C.
A Model of Online Credibility for Commercial Websites 1-gen-2010 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; L., Sammarco
Prototypes vs. Examples: A New Model of Online Credibility for Commercial Websites 1-gen-2010 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Sammarco, L.
A Theory of ‘Broken Teeth: The Broken Windows Theory Applied to the Deterioration of Patterns of Consumptions in Elderly Consumers 1-gen-2010 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Pino, Giovanni; I., Bruno
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 1-gen-2011 Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Guido, Gianluigi
Purchasing Motivations of Regular and Occasional Organic Food Consumers: The Incidence of Food Safety and Ethical Concerns 1-gen-2011 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Pino, Giovanni; Peluso, ALESSANDRO MARIA
Targeting Direct Marketing Campaigns by Neural Networks 1-gen-2011 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; S., Miraglia; I., De Mare
Lo Sviluppo di una Scala dell’‘Attaccamento Fervido’ nello Shopping 1-gen-2011 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; M., Potenza; M., Paiano
Personality, Values and Voters’ Consumption Behavior in the Italian Political Context 1-gen-2011 Prete, MARIA IRENE; Guido, Gianluigi
La Percezione dell’Ipocrisia Politica nel Governo dei Sistemi Territoriali Locali 1-gen-2012 Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; Capestro, Mauro; Guido, Gianluigi
La Percezione dell’Ipocrisia dei Politici negli Elettori Anziani 1-gen-2012 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Amatulli, Cesare
Elderly consumers and cognitive age dimensions: The influence of hedonic/utilitarian contextual factors on perceived youthfulness 1-gen-2012 Guido, Gianluigi; C., Amatulli; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Prete, MARIA IRENE
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità 1-gen-2012 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; N., Marra; T., Scarlino
L’Innovazione Creativa e il Fenomeno dell’Exaptation nell’Organizzazione Strategica delle Imprese 1-gen-2012 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Prete, MARIA IRENE
Customer-Centric Strategies in Place Marketing: An Analysis of Places’ Identities and Perceived Images 1-gen-2013 Guido, G.; Amatulli, C.; Peluso, A. M.; Pino, G.; Prete, M. I.; Pace, C.
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 1-gen-2013 C., Amatulli; Guido, Gianluigi; Tomacelli, Carla; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Peluso, ALESSANDRO MARIA; A. E., Longo
Consumer hypnotic-like suggestibility: Possible mechanism in compulsive purchasing 1-gen-2013 Prete, MARIA IRENE; Guido, Gianluigi; Pichierri, Marco
Le criticità del terziario avanzato nello sviluppo del Salento: Una ricerca esplorativa 1-gen-2013 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Mauro, Capestro; Prete, MARIA IRENE; Tomacelli, Carla
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility 1-gen-2013 Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Guido, Gianluigi
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