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La Comunicazione tra Comunità Below-the-web: Un Esperimento Preliminare sulla Diffusione dei Messaggi
2006-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; D'Ettorre, R.
Personalità, Valori e Scelte di Consumo degli Elettori Salentini: Uno Studio di Marketing Politico
2006-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Piscopiello, L; Chirizzi, G.
Tratti e Caratteristiche della Personalità degli Elettori Anziani dei Due Poli: Uno Studio di Marketing Politico
2006-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; L., Piscopiello
Effetti del Degrado Personale negli Anziani sui Consumi, le Finalità dello Shopping e il Livello di Materialismo
2006-01-01 Guido, Gianluigi; I., Bruno; Prete, MARIA IRENE
Distorsioni nella percezione dei consumatori: Uno studio esplorativo su valori e quantità
2007-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Fonda, M.
Distorsioni nella Percezione dei Consumatori: Uno Studio Esplorativo su Valori e Quantità
2007-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; M., Fonda
The role of cause-related marketing in ‘coopetition with consumers’ strategies
2008-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; DE SANTIS, D; Rossi, T.
The Market for Hydrogen Cars: Non-expert and Expert Consumers’ Product Images and Determinants of Purchase Intention
2008-01-01 Guido, Gianluigi; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Prete, MARIA IRENE; Quarchioni, J.
M-politics: Credibility and effectiveness of mobile political communications
2008-01-01 Prete, MARIA IRENE
When Is a Duck not a Duck? When It Is a Euro! Trust-based Marketing Communications in Virtual Communities
2008-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; R., D’Ettorre
When is a duck not a duck? When it is a Euro! Trust-based marketing communications in virtual communities
2008-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; D'Ettorre, R.
Animosity of Italian-Jewish Consumers towards Arab Goods: Antecedents and Effects on Their Purchase Intention
2009-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Dadusc, L.
Il Consumo Etico dei Prodotti Alimentari Biologici: Il Ruolo delle Norme Morali
2009-01-01 Guido, Gianluigi; Tedeschi, P.; Prete, MARIA IRENE; Franceschini, L.; Buffa, C.
The Role of Cause-Related Marketing in ‘Co-opetition with Consumers’ Approaches
2009-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; De Santis, D.
Effects of Jewish-Italian Consumer Animosity towards Arab Products: The Role of Personality
2009-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; P., Tedeschi; L., Dadush
Lo Sviluppo di una Scala dell’Attaccamento Fanatico alle Marche nello Shopping dei Consumatori Anziani
2009-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; M., Potenza
Vocazione versus Percezione dei Sistemi Territoriali Locali: Due Studi Sperimentali
2010-01-01 Guido, G.; Peluso, A. M.; Prete, M. I.; Pace, C.
Destination Personality as a Strategic Construct for the Development of Districts’ Image
2010-01-01 Guido, Gianluigi; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Prete, MARIA IRENE; C., Amatulli; C., Pace
Prototypes vs. Examples: A New Model of Online Credibility for Commercial Websites
2010-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Sammarco, L.
The Role of Ethics and Product Personality in the Intention to Purchase Organic Food Products: A Structural Equation Modelling Approach
2010-01-01 Guido, G.; Prete, M. I.; Peluso, A. M.; Maloumby-Baka, R. C.; Buffa, C.
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