Sfoglia per Autore
Advances in the Research on Organizational Creativity: From the Analysis of the Behavioral Determinants to the Application of the Concept of Exaptation
2009-01-01 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Peluso, ALESSANDRO MARIA
Determinants of Purchase Intention of Over-The-Counter (OTC) Drugs from Supermarket Stores
2010-01-01 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; D., Frangipane
‛One Face, One Race’: Similarities in the Exploratory Tendencies of Italian and Greek Consumers
2010-01-01 Guido, Gianluigi; M., Capestro; Pino, Giovanni
I Fabbisogni Strategici dei Sistemi Territoriali Locali Salentini: Un’Analisi Resource-Based
2010-01-01 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; M., Vergari
Immagine e Determinanti d’Acquisto di un Olio d’Oliva Locale nel Mercato Giapponese: Un Caso di Studio
2010-01-01 Guido, G.; Peluso, A. M.; Pino, G.; Bruno, I.
Addressing Corporate Social Responsibility from a Strategic Marketing Perspective: The Role of Consumers’ Ethics, Beliefs, and Personal Values
2010-01-01 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Prete, MARIA IRENE
Purchasing Motivations of Regular and Occasional Organic Food Consumers: The Incidence of Food Safety and Ethical Concerns
2011-01-01 Guido, Gianluigi; Irene Prete, M.; Pino, Giovanni; Peluso, Alessandro M.
LA PERVASIVITÀ DELLE TECNOLOGIE INFORMATICHE DIGITALI NEI PROCESSI DI RETE, DI CANALE E DI PERSONALIZZAZIONE DELL’OFFERTA AZIENDALE
2011-01-01 Pino, Giovanni; Tomacelli, Carla; Semeraro, Patrizia; Guido, Gianluigi
Purchasing Motivations of Regular and Occasional Organic Food Consumers: The Incidence of Food Safety and Ethical Concerns
2011-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Pino, Giovanni; Peluso, ALESSANDRO MARIA
I Motivi del Riutilizzo dei Doni: Una Scala per la Misurazione della Propensione al Regifting
2011-01-01 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Ermelinda, Accetta
The Role of Credibility and Perceived Image of Supermarket Stores as Valuable Providers of Over-The-Counter Drugs
2011-01-01 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; D., Frangipane
L’Innovazione Creativa e il Fenomeno dell’Exaptation nell’Organizzazione Strategica delle Imprese
2012-01-01 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Prete, MARIA IRENE
Il turismo da crociera come opportunità di sviluppo del territorio: uno studio esplorativo
2012-01-01 Pino, Giovanni; C., Amatulli; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Tomacelli, Carla; Guido, Gianluigi
Determinants of Regular and Occasional Consumers' Intentions to Buy Organic Food
2012-01-01 Pino, G.; Peluso, A. M.; Guido, G.
Le criticità del terziario avanzato nello sviluppo del Salento: Una ricerca esplorativa
2013-01-01 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Mauro, Capestro; Prete, MARIA IRENE; Tomacelli, Carla
Influence of trust and knowledge sharing on e-business adoption: A field study on two Italian footwear districts
2013-01-01 M., Capestro; Pino, Giovanni; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Guido, Gianluigi
Customer-Centric Strategies in Place Marketing: An Analysis of Places’ Identities and Perceived Images
2013-01-01 Guido, G.; Amatulli, C.; Peluso, A. M.; Pino, G.; Prete, M. I.; Pace, C.
La capacità innovativa dei sistemi territoriali locali salentini
2013-01-01 Pino, Giovanni; Amatulli, Cesare; Peluso, ALESSANDRO MARIA
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres)
2013-01-01 Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Tomacelli, Carla; Pino, Giovanni; Miriam, Scapolan
The Impact of Human Values on Consumers’ Intention to Purchase Genetically Modified (GM) Food: Some Implications for Corporate Social Responsibility (CSR) Strategies
2014-01-01 Pino, Giovanni; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Capestro, Mauro; Guido, Gianluigi
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile