COPPOLA, DIEGO GABRIELE

COPPOLA, DIEGO GABRIELE  

DIPARTIMENTO DI SCIENZE DELL'ECONOMIA  

Mostra records
Risultati 1 - 6 di 6 (tempo di esecuzione: 0.016 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
DAL TELELAVORO ALLO SMART WORKING: PERCEZIONE NELLA PUBBLICA AMMINISTRAZIONE IN ITALIA 1-gen-2024 Prete, Maria Irene; Coppola, Diego Gabriele; Romano, Antonio
From Blue Economy to Blue Marketing: A Bibliometric Analysis. 1-gen-2024 Prete, Maria Irene; Mileti, Antonio; Coppola, Diego Gabriele
Mass Wine as a New Product? An Exploratory Investigation in Repositioning Strategies for Wine Consumers 1-gen-2024 Prete, M. I.; De Leo, F.; Coppola, D. G.; Leo, L.; Guido, G.
Mass wine as a new product? Consumer perceptions and purchase intention. 1-gen-2024 Prete, Maria Irene.; De Leo, Federica; Coppola, Diego Gabriele; Leo, Ludovica; Guido, Gianluigi
The Effects of Destination Corporate Social Responsibility on Tourist Satisfaction in Salento's Coastal Areas 1-gen-2025 Coppola, D. G.; Prete, M. I.; Mileti, A.; Guido, G.
THE EVOLUTION OF BLUE ECONOMY IN A “BLUE MARKETING” PERSPECTIVE: A BIBLIOMETRIC REVIEW. 1-gen-2025 Prete, Maria Irene; Mileti, Antonio; Coppola, Diego Gabriele