IAIA, LEA

IAIA, LEA  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 23 (tempo di esecuzione: 0.043 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
An interpretative model for the Web image analysis: the case of a wine tourism destination 1-gen-2014 Fait, MONICA MARIA ELENA; Cavallo, Federica; Maizza, Amedeo; Iaia, Lea; Scorrano, Paola
Communities of practice and value co-creation: the motivational engagement system of the Italian consortia 1-gen-2020 Fait, Monica; Scorrano, Paola; Iaia, Lea; Cavallo, Federica; Maizza, Amedeo
DIAGNOSING THE COMPETITIVENESS OF SMES ON INTERNATIONAL MARKETS: CONCEPTION AND TESTING OF AN INNOVATIVE SOFTWARE 1-gen-2015 Maizza, A.; Iaia, L.; Cavallo, F.
Experiential marketing per il brand-land dei prodotti tipici: diventare marchio comunicando il territorio 1-gen-2014 Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Cavallo, Federica; Scorrano, Paola; Maizza, Amedeo
FAMILY VS NO FAMILY BUSINESS IN WINE IDENTITY COMMUNICATION 1-gen-2017 Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola; Cavallo, Federica; Maizza, Amedeo
HOW ITALIAN AGRIFOOD PRODUCTS COMMUNICATE THEIR AUTHENTICITY? THE BRAND-LAND LINK INVESTIGATED ON THE WEB 1-gen-2018 Iaia, Lea; Fait, Monica; Maizza, Amedeo; Cavallo, Federica; Scorrano, Paola
Il Negroamaro sul web: le parole del vino che narrano il territorio 1-gen-2015 Cavallo, Federica; Fait, MONICA MARIA ELENA; Iaia, Lea; Scorrano, Paola
Image analysis e wine tourism destination: la prospettiva dell'enoturista 1-gen-2013 Scorrano, Paola; Fait, MONICA MARIA ELENA; Rosato, Pierfelice; Iaia, Lea
The image attributes of a destination: an analysis of the wine tourists’ perception 1-gen-2018 Scorrano, Paola; Fait, Monica; Iaia, Lea; Rosato, Pierfelice
INTANGIBLE ASSETS E ATTRATTIVITA’ NEI PROCESSI COMPETITIVI DELLE DESTINAZIONI TURISTICHE. 1-gen-2012 Iazzi, Antonio; Rosato, Pierfelice; Gravili, Silvia; Iaia, Lea
La comunicazione dei wine bloggers: autoctono vs globale 1-gen-2016 Cavallo, Federica; Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola
Online Core Communication and Online Core Perception. Is There Convergence 1-gen-2015 Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola; Cavallo, Federica; Iaia, Lea; Maizza, Amedeo
Origin based agro-food products: how to communicate their experiential value online? 1-gen-2016 Fait, MONICA MARIA ELENA; Iaia, Lea; Maizza, Amedeo; Scorrano, Paola
Le risorse immateriali nell’immagine delle principali destinazioni enoturistiche internazionali 1-gen-2012 Scorrano, Paola; Fait, MONICA MARIA ELENA; Rosato, Pierfelice; Iaia, Lea
Social Web Communication and CRM in the marketing strategies of wine enterprises 1-gen-2013 Fait, MONICA MARIA ELENA; Iazzi, Antonio; Trio, Oronzo; Iaia, Lea
Le strategie di Social-CRM: le potenzialità della social communication nel settore vitivinicolo 1-gen-2013 Iazzi, Antonio; Fait, MONICA MARIA ELENA; Trio, Oronzo; Iaia, Lea
Web communication e destinazioni enoturistiche: un modello di comunicazione 1-gen-2014 Maizza, Amedeo; Cavallo, Federica; Iaia, Lea
Web communication e Experiential concept store per i tipici dell’agroalimentare 1-gen-2013 Maizza, Amedeo; Scorrano, Paola; Iaia, Lea; Cavallo, Federica
WHAT WINE TOURISTS WANT? A NETNOGRAPHIC ANSWER 1-gen-2014 Maizza, Amedeo; Cavallo, Federica; Iaia, Lea
Wine tourism destination image on the web: a comparison between conveyed and perceived communication drivers 1-gen-2016 Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola; Cavallo, Federica; Iaia, Lea