Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 26 di 26
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A multi-dimension framework for value creation through Big Data 1-gen-2020 Elia, G.; Polimeno, G.; Solazzo, G.; Passiante, G.
Defining the big social data paradigm through a systematic literature review approach 1-gen-2021 Solazzo, G.; Elia, G.; Passiante, G.
How to exploit Big Social Data in the Covid-19 pandemic: the case of the Italian tourism industry 1-gen-2022 Ndou, Valentina; Maruccia, Ylenia; Solazzo, Gianluca; DEL VECCHIO, Pasquale
A Human Resource Analytics Dashboard to support People-Centred Organizational Transformation 1-gen-2022 Margherita, Alessandro; Elia, Gianluca; Solazzo, Gianluca; Lazazzara, Alessandra
Strategic business value from big data analytics: An empirical analysis of the mediating effects of value creation mechanisms 1-gen-2022 Elia, Gianluca; Raguseo, Elisabetta; Solazzo, Gianluca; Pigni, Federico
Extracting insights from big social data for smarter tourism destination management 1-gen-2022 Solazzo, G.; Maruccia, Y.; Lorenzo, G.; Ndou, V.; Del Vecchio, P.; Elia, G.
Mostrati risultati da 21 a 26 di 26
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile