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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Lavater’s Physiognomy: A Taxonomy for Endorsers in Print Advertisements 1-gen-1995 Guido, Gianluigi
La ‘Reversal Theory’: Implicazioni per la Pubblicità ed il Marketing Aziendale 1-gen-1996 N., O’Shaughnessy; Guido, Gianluigi
Increasing Memory for Advertising Messages According to the Theory of In-Salience 1-gen-1997 Guido, Gianluigi
'Go Global!’: L’Applicazione di un Sistema Esperto per la Selezione dei Mercati Esteri d’Impresa 1-gen-1997 Guido, Gianluigi
Il Consumatore Come Prodotto: ‘Customer Satisfaction’ Come Qualità del Cliente 1-gen-1997 R., Varaldo; Guido, Gianluigi
Editoriale 1-gen-1997 R., Varaldo; Guido, Gianluigi
Personality as Metaphor: Extension of the Psycholexical Hypothesis and the Five Factor Model to Brand and Product Personality Description 1-gen-1998 G. V., Caprara; C., Barbaranelli; Guido, Gianluigi
The Dichotic Theory of Salience: A Framework for Assessing Attention and Memory 1-gen-1998 Guido, Gianluigi
Empirical Investigations of Determinants of Purchase Intention According to the Theory of Planned Behavior 1-gen-1998 G. V., Caprara; C., Barbaranelli; Guido, Gianluigi
Brand Specificity as a Moderator Variable in Purchase Intention Measurement 1-gen-1998 C., Barbaranelli; Guido, Gianluigi
Consumers as Products: An Alternative Approach to the Customer-Orientation Concept 1-gen-1998 Guido, Gianluigi
"I Patti Territoriali in una Prospettiva di Marketing Strategico" 1-gen-1999 Guido, Gianluigi
"L'Evoluzione delle Meso-Strutture Economiche: L'Analisi dei Sistemi Locali e delle Loro Modalità di Sviluppo" 1-gen-1999 Guido, Gianluigi
Il Dilemma del Prigioniero nei Rapporti Industria-Distribuzione 1-gen-1999 Guido, Gianluigi
Il Ruolo dei Servizi nel Nuovo Orientamento al Cliente 1-gen-1999 Guido, Gianluigi
Aspetti Metodologici e Operativi del Processo di Ricerca di Marketing 1-gen-1999 Guido, Gianluigi
Il Marketing Territoriale 1-gen-1999 M., Caroli; P., Boccardelli; Guido, Gianluigi; I., Paniccia
Economia e Gestione delle Imprese: Principi, Schemi, Modelli 1-gen-2000 Guido, Gianluigi
Un Approccio Strategico al Marketing dei Sistemi Territoriali Locali 1-gen-2000 Guido, Gianluigi
The Prospect Model: How to Analize and Forecast the Influence of Brand and Product Personality on Determinants of Purchase Intention 1-gen-2000 G. V., Caprara; C., Barbaranelli; Guido, Gianluigi
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